onsdag 18 juli 2012

Soffor

Soffor är så svårt tycker jag.
Uppe har vi en modern svart/grå soffa som finns i de flesta hem och den passar bra där förut hade vi den här nere, men jag tycker att det blev så mörkt här nere.
Så den fick flytta upp. I hallen här nere har vi också en gammaldags soffa precis som här i vardagsrummet.

Jag tittar rätt ofta efter soffar på de stora varuhusen och på blocket för att hitta den där perfekta, men den har jag inte hittat ännu.
Denna soffan gillar jag dock mycket, men det kanske inta är den mysigaste att sitta i och se på TV.
Men då har vi ju den på ovanvåningen.
Ser ni min stora kaprifol på utsidan.
Kram
Hanna

5 kommentarer:

Annes vita rum sa...

Så fint du har det,och ett riktigt somrigt fodral på soffan:) kram/Anne

Livet på Vestergård sa...

Fin soffa! Ja du har så fina möbler i hela vardagsrummet ser jag.
Kram Kicki

Patricia sa...

Tack! Är så glad att det gått så bra för mig .. bara uppkörningen kvar .. =)

Förstår ditt soffdilemma, håller på o klurar hur jag vill ha det när vi renoverar vardagsrummet .. inte lätt .. =)

ha det bäst!
Kram Patricia

Gunillasljusglimtar sa...

Hej Hanna! tack för titten.Kul att se delar av ditt hem o kaprifol:))Kraam Gunilla

Mormorsvita sa...

Hejsan !!
Vilken jättefin soffa,och supermysig blogg.

Tack för din fina kommentar hos mig :)

Ha en bra dag
Susanne