tisdag 12 maj 2009

Ha en bra dag!


Lite bilder från hallen!



9 kommentarer:

Cc sa...

Tack snälla för kometntaren. Älskaar din kruka och klotet med blommor på. Kram

Helena sa...

Vilken mysig blogg du har! Jag är också svag för blommor, bakning och fina saker, fullkomligt älskar ditt fina dekorationsklot men blommor på, precis i min stil! Hit kommer jag igen! Kram Helena

Unknown sa...

Härliga bilder! Önskar dig också en riktigt bra dag! Kram Lenita

Anna-Lena sa...

Hej,

vilket vackert krön du visar från din hall. Hyllan ser också fin ut tycker jag. Första gången jag besöker din blogg och det var roligt att du lämnade ett litet spår hos mig för nu hittade jag till dig. Hit kommer jag gärna åter. Hoppas att du får en skön vecka! Kram Anna-Lena

PS. Kreta såg underbart ut!!!

Viola sa...

Så vackra detaljer från din hall...kan man få ser lite mera,,,,hoppas din dag är bra, kram

Vardagens guldkorn sa...

Härliga vita detaljer! Ha en fortsatt bra vecka! kram Linda

STENLYCKA sa...

Så vackra bilder vill se mer från din hall.
KRAM

promenader på landet sa...

Vilka fina bilder du visar från hallen och härlig blogg du har! Kram Maria

Madelene sa...

Vilken fin köksoffa du har och det där borstsettet var ju jättevackert=)
Kram Madde