fredag 25 mars 2011

Fredag!

Hej Kära Vänner!
I dag är jag hemma med en liten kille som har vattenkopper, tror vi. prickig men ingen symtom på sjukdom överhuvudtaget.
Detta är ett av de två hopprep som våra yngsta tjejer är stolta ägare till.
Igår när de stora tjejerna var här och gjorde sig i ordning bjöd de många glada skratt och de hade haft en rolig kväll.

Hoppas att ni alla får en fantastisk helg. Själv hoppas jag att den bjuder på ett besök på resemässan på svenska mässan i Göteborg, årets höjdpunkt tycker jag och maken. Jag hoppas också att jag hinner plantera lite blommor, en av mina favorit sysselsättningar.
Ha det bra!
Kram
Hanna

12 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Önskar dej en fin fin helg!!!!!
Kram kathrine

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hejsan
Vattenkoppor har jag haft som vuxen, det kliar! Men jag var inte heller så sjuk, mest töligt var kliandet.
Ha en skön helg
Kramar
AnnaMaria

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Ha en trevlig helg i Göteborg!
Kram Anette

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej Hanna.
Vad tråkigt att Han har vattkoppor.
Det är ju en lindrig sjukdom, så hips vips så är han frisk.
Ha en fin helg du med.
Kram Zara

Penseldraget sa...

Tack Hanna önskar dig desamma ;)
kram pia

Skaparglädje sa...

Nu är det mysigt att plantera i krukor ute.
Ha en skön helg!

bakom berget sa...

Tack detsamma önskar jag dig!
Kram Åsa.

Monica sa...

Hoppas att lillkillen kryar på sid snabbt!
Ha en fin helg, kram, Monica

Änglarum sa...

Ha en fin helg! resemässan låter trevligt! kramiz Jessica

Fröken Grön sa...

Nu blev jag sugen på att hoppa hopprep!
Önskar dig en fin fredag!
/Anna-Karin

Änglarnas hus sa...

Oj då! Vattenkoppor är inte kul! Kliar så :(..Hoppas att han kryar på sig fort!

Nu önskar jag dig en riktigt mysig, solig vårhelg!!

Kramis Sanne!!

Toprrosen sa...

Önskar dig en go helg med...plantera kanske jag med skall ta och göra...hmmm, lite pense´er kanske..Kram Torprosen