tisdag 24 januari 2012

Hemma!

Hej igen!
Idag är jag tyvärr hemma, inget arbete, med snorande näsa och en förkylning. Men det är inte därför som jag är hemma utan det är mina tänder igen. Ni tröttnar väl på att höra om dem, det är inget annat. Men nu var jag inne och gjorde en operation igår och nu hoppas vi det skall bli bättre. Operationen brukar lyckas till 80%, så vi får hoppas att jag är inom den ramen.
Men jag hoppas verkligen att det är mycket bättre med tänderna imorgon så jag kan hoppa upp glad och pigg och gå till mitt jobb.
För jag har faktiskt fått turen att trivas med mitt jobb och helt enkelt ha ett toppen jobb, för vad kan vara bättre än att träffa alla dessa barn varje dag, men det är klart att ibland blir man lite galen också.
Ha en bra dag!
Kram
Hanna

7 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Håller tummarna att allt känns bra i morgon.
Kram!

hemma hos lilla mej sa...

Håller också tummarna att det känns bättre i morron.Ha en skön tisdag.Kramar Rita ♥

Snäckskalsdalen. sa...

Jaa, det får vi hoppas att du mår bättre alldeles strax för det är jobbigt att ha ont i munnen. Jag opererade bort mina visdomständer en gång och jag fick hög feber efter varje och det var allmänt otrevligt.

Vilken smarrig kaka ni bakade, nu har jag sparat receptet för den måste jag ju pröva.

Agneta kram

Fågel Blå sa...

Fy vad jobbigt!
Få hoppas att du kryar på dej snart
Kramar Kathrin

Gunillasljusglimtar sa...

Åh lilla vän,inte skoj med dessa tandbekymmer..hoppas,hoppas..att det blir bra nu.Syrran har ju problem som sjutton med sina tänder nu.börjar eländet så...kramis o krya på dej Gunilla

Norr om Köpenhamn sa...

Usch det låter inte skoj! Hoppas du har det bättre imorgon :o)
Kram
Ulrika

Fröken Tindra sa...

Vad jobbigt med tänderna! Hoppas att det ordnar sig med operationen.
Kram!