söndag 10 februari 2013

Klara!

7 kommentarer:

Blommiga Rutan sa...


Hej Hanna!

Pizzabullarna ser ju bara såå himla goda ut! Ovanliga också, och det är ju alltid kul, ska googla på receptet, annars hör jag av mig om jag inte hittar något!

Skön söndagskväll
Kram Anncathrine

Prinsessorna på Bellevue sa...

Åh, vad gott med pizzabullar! Har aldrig provat men måste nog testa!

Ha en fin söndagskväll!

Kram
Petronella

Mys och hemtrevnad sa...

nu inspirerade du mig och dottern till att göra dessa i morgon till lunch. Är det bara pizzadeg, tomatsås ost och bacon? kramis semlan

Annas röda stol sa...

Så gott!! Fast det var längesen jag gjorde det, nu får jag fixa lite pizzabullar i veckan :) Kram Anna

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Åhh så smaskigt, dessa ska jag prova :)
Ha en fin start på veckan.
Kram kram
Jessica

Anonym sa...

Det där receptet ska jag spara, det ser verkligen gott ut!

Kramar
Cia, G:a Affären

Photo by Maria sa...

mmmm så gott det ser ut..

Ha det gott..

Kram Mia