tisdag 28 maj 2013

Underbara maj!

Hej Kära Vänner!
Jag är så tacksam till alla er som tittar in och läser och lämnar så fina kommentarer, även om jag bara blir sämre och sämre på att blogga just nu. 
Men tyvärr så är inte alltid livet på topp och därför får bloggen stå tillbaka lite.
Men vilken underbar maj vi har haft. Önskar så att jag hade kunnat njuta mer. Ikväll bara så soligt, underbart.
Det märks också att det varit fint väder på att vi eller framförallt maken har hunnit mycket i trädgården i år om man gämför med tidigare år. Även om det var kallt i början och det tog tid innan man kom igång, så sedan har det verkligen varit helt underbart ( bara det finns några fina dagar kvar till sommaren hi,hi).
Ha en fortsatt fin kväll alla blogg vänner!
Kram
Hanna



5 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Ja en del av maj har varit underbar men en del har det regnat här hos oss! Men nu hoppas vi på sol o trädgårdspyssel.
Fina bilder från er trädgård, kram Suss

Monica sa...

Hoppas att dina svårigheter klaras upp, så att du kan njuta av den underbara försommaren!
Kram, Monica

Min plats i solen sa...

Livet går upp och ner och så även bloggandet. Jag tror att det är så för de flesta av oss och det är helt ok. Vi bloggar när vi har tid och lust helt enkelt. Inga dåliga samveten.

Ta hand om dig Hanna och njut av de sista sköna dagarna av maj.

Kram Lotta

Gunillasljusglimtar sa...

Jaa livet går upp o ner för oss.Bloggen kan vara en hjälp men även läggas åt sidan ett tag! Visst vill man att det ska bli en fin sommar iår! varm kram Gunilla ♥

Fröken Tindra sa...

Ja, nu börjar det äntligen bli fina dagar.
Var rädd om dig!
Kram!