tisdag 20 oktober 2015

Filippa

Filippa heter våra äpplen i trädgården, de är så otroligt goda, tyvärr har det inte blivit så jätte många och flera har fått lite bruna märken. Men super goda. (denna bild har dottern tagit)

Ni som följt min blogg länge vet att det varit mycket upp och ner de senaste åren, att jag fick en lungsäcksinflammation som drog med sig så mycket och jag mådde/mår verkligen inte bra, var så i många år. Men på senaste tiden har jag verkligen känt energin komma tillbaka. Sedan är det nära till trötthet och som jag var innan blir jag kanske aldrig för nu har det snart gått  lite mer än två år sedan det hela började.  Men glädjen som var som bortblåst under en lång tid börjar så sagt komma tillbaka och inget gör mig gladare. Men som sagt tröttheten finns där hela tiden som min följeslagare. men lyckan över att faktiskt orka är så otroligt stark att det går inte med ord att beskriva. 
Ta hand om din tisdag!
Hanna

4 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Så gott med egna äpplen. Hoppas du blir piggare snart. Kram

Skaparglädje sa...

Filippa är goda. Hoppas att du får mer och mer ork för varje dag.
Kram!

Fröken Tindra sa...

Skönt att det går åt rätt håll för dig nu!
Kram!

Vardag och flärd sa...

Så bra att det bättrar sig, trötthet är jobbigt!
Kram Eva