onsdag 27 februari 2019

Shopping!

Jag är egentligen ingen stor vän av shopping, inte alls. Helst tycker jag det räcker med mat och tyg tror jag, så hade jag klarat mig långt. Men vår familj består ju inte bara av mig och flera av de övriga medlemmarna tycker mycket om shopping, så jag brukar få följa med, även om det ofta slutar med att jag sitter på en bänk utanför. I vår familj är det nog lite tvärtom mot i många andra, maken gillar shopping mycket mer än jag och är den som gärna även engagerar sig när döttrarna vill handla.
Själv sitter jag helst i solen då är det härligt om det är en vacker miljö där man skall sitta. Detta var ett av alla shopping områden vi besökte.
Vi besökte bland annat
https://www.florida.nu/sawgrass-mills/
Onsdagar är bra dagar, extra bra för mig som börjar lite senare och hinner göra massa roliga saker.

Inga kommentarer: