söndag 15 januari 2023

Årets trend färg blått

 Årets trend färg blått läste jag, inte utan att jag tyckte det var intressant. Blå som är min favorit i och för sig tillsammans med ytterligare två favoriter rosa och vitt. I år skulle det dock vara samma färg, men i olika toner. Alltså helblå klädsel men som sagt olika toner. Jag som virkar i vinrött, gult och grönt hur skall det sluta. Men något ytterligare blått får det kanske bli i garderoben. Jag som inte direkt följer trender utan gillar att göra och följa mitt eget, sedan blir man förstås påverkad och följer säkert olika trender mer än vad man tänker. 

I morgon ledigt för studier, då börjar nya delkursen, roligt.  Ja,ja mycket att stå i, men man får vara glad för det man klarar av.

I dag har vi varit på Hälsö och firat min pappa som fyller 80 år, trevligt och mysigt. En mer kreativ och påhittig person än min pappa tror jag är svårt att hitta, han löser och bygger om det mesta som behövs.

Nu skall jag se om jag hinner studera lite, innan jag skall titta på min sanning, ett program jag uppskattar och gillar.


 

 


 



 


1 kommentar:

Evas Pyssel sa...

Jag älskar också blått. Men färgerna på din mormorsruta är så varma och sköna på något sätt. Och jag måste erkänna att jag ofta väljer just de varma färgerna. Vad ska det bli av mormorsrutorna ??
Kram Eva