söndag 9 juli 2023

Dusch

 Precis innan ledigheten började var jag hemma hos en kollega och hon hade en utedusch, så fint. När jag kom hem berättade jag det för mannan, i år när det varit lite så där med vatten har vi inte fyllt vår lilla pol och jag som älskar att bada har sett  etta som lite tråkigt. Det är viktigt för mig att inte slösa med vatten när jag vet hur läget är. Så nu har han byggt vår egen dusch i trädgården och vill man kan man förstås stå i en balja när man duschar och sedan använda vattnet att vattna med, så bra. Nu är jag nöjd. Duschen är riktigt tung och i måndags hade maken sin kollega här som hjälpte honom att bära den på plats. I bakgrunden på bilden i mitten kan man bakom potatis och syrener se barnens gamla lekstuga. Vi har flera små hus på vår tomt och på den översta bilden ser du det lilla röda huset där vi har trädgårdsredskap och lite annat som behövs.






Inga kommentarer: