lördag 14 november 2020

Kakor, växthus, bad...

 Nästan en hel vecka utan minsta lilla inlägg, men vilken spännande och bra vecka det har varit på många olika sätt. Kommande vecka fyller yngsta dottern 18 år, men hur det blir med kalas och liknande det får vi se. Några gäster går inte att ha i dessa tider, men vi hittar nog på något bra.

Dagen idag startade jag med en promenad och bad i havet. I mitt växthus hade börjat växa både det ena och det andra, så glad för det. Nu är det bara en sort som inte börjat växa alls.

Igår klippte jag till en kofta och en klänning, får se om jag får tid/möjlighet att sy något. Förmånen att få bli bjuden på en underbar cheesecake hade jag också som mellersta dottern och hennes pojkvän hade bakat, så god.

Ha nu en fin lördag och hoppas du har möjlighet att göra precis det du vill!












Inga kommentarer: