måndag 21 juni 2021

Rolig städning

 Det här med städning är något som jag tror upptar mycket tid för många människor så även för mig förstås. Det finns saker i städandet som jag tycker är roligt att göra och saker som jag inte alls gillar. Plocka, dammtorka och städa toaletter är nog mina absoluta städ favoriter och kanske toalett städning på första plats. vet inte vad det är som gör att jag gillar det. Jag vet dock att jag inte gillar dammsugning och varför. Jag tycker om att ha tyst och gå och städa torka och putsa, men med dammsugaren hack i häl är det ett brötande som bara stör och inte hinner jag tänka en enda egen tanke för ljudet stör hela tiden. Egentligen är det nog den städuppgift jag inte gillar, de andra tycker jag går ganska bra. Vattna, är en trevlig uppgift, tvätta och framförallt vika tvätt är också något jag gillar, även det en favorit uppgift att få stå i lugnet i tvättstugan och fixa. 

Har du någon särskild städ uppgift som du gillar eller kanske inte gillar.

Ha nu en fin kväll!



Inga kommentarer: