fredag 18 juni 2021

Sommarlov

 Vilken härlig dag jag haft. I går körde jag och dottern hem från mamma och pappa eftersom jag skulle vaccineras idag som jag skrivit tidigare. Jag startade dagen med en lång härlig promenad, men det var varmt idag, så fort jag kom hem tog jag bort locket på poolen och hoppade i, underbart. Innan jag gjorde några pannkakor till mig och yngsta dottern och gick i väg och köpte några jordgubbar att ha till pannkakorna. Sedan hade vi en lugn förmiddag, yngsta dottern tränade och jag plockade lite, läste, pratade med en väninna. Sedan gjorde dottern lunch innan jag cyklade i väg för vaccinering, när jag kom hem var maken redan hemma och han höll på att fixa i ordning i stora rummet för han skulle se på fotboll, det intresserar inte mig, men maken och några av döttrarna.

 






Inga kommentarer: