fredag 9 juli 2021

Bua

 Vilken dag vi har haft, helt, helt underbar. När vi vaknade idag sa jag till maken skall vi inte köra direkt till Bua och äta frukosten där, sagt och gjort så blev det. Strax innan 7.30 var vi på plats, det var så lugnt och fridfullt. Vi startade med ett bad i havet som var 22 grader. Sedan blev det lite frukost, innan jag gick en promenad, medan maken satt kvar på stranden och njöt i solskenet. När jag kom tillbaka kom äldsta dottern ut och vi tog ännu ett bad förstås och sedan gick hon och jag en liten längre promenad, underbart. Bad igen när vi kom tillbaka förstås. Då åkte maken till närmsta pizzeria och affär och fixade lunch, jag säger då det bättre blir det inte. Vi har också lyssnat på dagens sommarpratare, vet inte riktigt vad jag skall säga, var inte riktigt min stil, mer ett tal än ett prat om jag får vara lite uppriktig.

Väl hemma har jag dammsugit och plockat upp lite potatis som jag och maken åt till kvällsmat.

Imorgon blir det en annan utflykt, åh vad jag tycker om att göra utflykter på sommaren, det ger mig så mycket energi. De behöver inte vara långa, utan bara en liten stund, så att man sedan hinner med alla måsten också.

Hoppas att din dag varit precis så som just du önskar!

 








Inga kommentarer: