lördag 24 januari 2009

Ha en bra lördagskväll!



Ha en bra kväll!

6 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Ha en bra kväll du också!

Kram Maud

♥ Anna Wais ♥ sa...

Hej på dig!

Tack snälla för din kommentar inne hos mig, kul att du hittade till mig! =)

Fina bilder du visar upp!

Kram på dig och ha en supergo helg!

Anna

Anonym sa...

Hej!
Tack för besket hos mig. Det är kul, för då hittar man ju för en själv nya loggar. Och du är en driftig kvinna, måste jag säga. Syr och bakar, när andan faller på! Hinner med mycket, fast du har småbarn! Och vilka fina bilder du tar! Jag gillar bloggar, där man använder egna bilder. Bilderna på bakningar, det är ju nästan som att man vill krypa in i datorn och slicka i sig av det goda!
Ha det bra!
Hulda

Anonym sa...

Hej igen!
Jag glömde. Vad läckert det var med den målade duken!
Hulda

Anneli sa...

Hejsan! tack för titten hos mig...
Vad mycket fint du har här, mycket goda recept och pyssel...
Ska nog kika på recepten lite mer och baka nånting, här älskar mina stora barn nya bakvärk...och inte synns det på dem heller mer än på mor sin...Hmmm
Kommer gärna åter..
Kram/Annelie

Maria sa...

Hej!

Vad roligt att du hittat min blogg! Trevlig blogg din med, gillar särskilt bilderna på sommarblommor.. mmmm.....


Kram