tisdag 10 februari 2009

Nåldyna!


Denna söta nåldyna har jag fått av min kompis!

20 kommentarer:

Anonym sa...

vilken söööööt liten nåldyna :-D

Barn & Inredning sa...

Kul att du kika in hos mig,och tack för kommenteren.... Kika lite hos dig och din blogg ser fin ut...måste ju kika vidare..:)

Ha en skön kväll
Kram Malin

Marie sa...

Så mycket fint och vad härligt med kreativa människor som kan göre så mycket vackert. Mina idéer stannar mest inne i huvudet.

Hannis sa...

Roligt att du kikade in hos mig!
Vilken söt nåldyna!

Fin blogg du har!

Kram Hannis

StrandviksVillan sa...

Hej och tack för hälsningen!
Du verkar som mig gilla att stå i köket och att sy och pyssla!
Må så gott!

Vita små hjärtan sa...

Så söt, vilken bra idé. Ha de gott!

Anonym sa...

Gud så söt :) Vad duktig vän du har. Hade bra blomsterknoppar.

Marie//Tekla Maräng sa...

Vad roligt att du har kikat in hos mig och du är så välkommen tillbaka.
Vilken sötnåldyna och lapptäcket på väggen är jätte vackert:)

Fru Sirlig sa...

Hej!

Kul att kika in här. Mycket smarriga recept du bjuder på också. Ska kika runt lite till. Ha en fortsatt bra vecka och tack för besöket hos mig.

Kram Heléne

Vive sa...

Helt underbar nåldyna!Tack för att du tittade in till mig och gav mig en fin kommentar...det värmer. Ska kika mer på din blogg
Kram
Vive

Design i tid och rum sa...

Så gulligt !!!kramar Dadda

Lenas pysselgrop sa...

Tack snälla för din kommentar inne hos mig!
Gillar dina recept, visst är det roligt att få ställa sig i köket och få trolla fram nåt gott - fast ibland misslyckas jag rejält, men man har ju försökt åtminstone ;)

Linda sa...

Supersöt, nu blev jag sugen på tårta :)

lugnet sa...

Vilken supersöt nåldyna!! Jag blir såååå sugen att baka när jag tittar in till din sida! Får bli till helgen!!
Kram Ulrica

Galleri MochB sa...

Nu har jag tagit del av alla dina recept här i sidan. Det blir bara alltför sällan man gör något gott... men nu fick jag ju inspiration...:O) Så söt nåldyna! Kram Mia

Lilla Blanka sa...

Hej!

Tack för titten!

Vilken gullig nåldyna du fick..jättesöt!

Kram
Mia

Cilla sa...

Halloj!! Tack för att du kikade in hos mig & la en trevlig kommentar... Hjärtligt Välkommen åter ;0) By the way, så trevlig blogg du har :0)
Kanon fin nåldyna!!
Kram cilla

Anonym sa...

Hej!
Det var en söt nåldyna! Vilka fina saker din kompis gör! Men du kommer ju inte efter på något vis! Härliga paket du gjorde!
Ha det bra!
Hulda

Millas hem sa...

Hej!
Tack för titten hos mig! Var precis inne på "Älskar sött" och såg ljuvliga bakelser och här var en till!
"Farlig inspiration" ! :)

Kram Camilla

Cecilia sa...

Supersuperfin!