onsdag 18 mars 2009

Onsdag!


Ha en bra kväll!

14 kommentarer:

Stina sa...

Vad fint och gulligt.;-) Kram

Smultronlycka sa...

Hej :) Vad kul att du tittat in till mig :) Vilken söt katt du har.Är det en hona?Vilka härliga recept du har här också.Blir riktigt sugen på nåt smarrigt..Får nog ta och prova nåt av recepten tror jag.Ha det så bra.Kram Anna

Uttan sa...

Hej! Jag fick se att du hade ett fat med kanelbullar på bild vet Du?jag har precis den theservisen.Assietter koppar fat och thekanna jag lägger ut den på min blogg ibild i dag så Du får se den:) oj så mycket gott du bakat jag ska prova nått av dina recept nån dag.Sköt om Dej!Kram!

Christina sa...

Såååå fint!
Önskar dig en skön dag
Kram

Uttan sa...

Hej nu kan Du kolla in på min blogg.Kopparna finns där nu.Kul att man kan hitta nått gemensamt bara så där.....Kram!

Uttan sa...

Ja just ja....jag länkade till dej också.....

Ofelias Hus sa...

Grattis till Violas vinst!

Jag blir alltid så sugen på att baka när jag tittar in hos dig...

Sonen har namnsdag i dag, kanske det blir en rulltårta enl. ditt recept!

Kram,
Anette

Maria sa...

Fin blogg! Tack för kommentaren på min!
Skönt med torsdag.. snart fredag och jag älskar fredagskvällar!

kram

Lönnen 13 sa...

Vilket fint foto du tagit av blomman, men "gulp" hur vågar du ha den stående där,här skulle det ta 3sekunder innan någon hade ner den.
Kram Anneli

Anonym sa...

Hej igen!

Vilka vackra blommor! De kan verkligen göra en på gott humör!

Önskar även dig en skön kväll

Annika Christensen sa...

Blommor i fönstret var väl en bra bloggadress!
Kul med alla namns som finn om man tänker efter.
Ha det gott
Annika

Tojjan... sa...

Dina bilder sprider vårkänslor! Ljuvligt.

Ha en bra helg,
mvh Tojjan

Anonym sa...

Hej!
Ja, det var verkligen en fin blomma att bli glad av!
Hulda

Unknown sa...

Aha!
Jag ser att vi har lite samma stil i vardagsrummet. Mörka möbler i blandade former - härligt!
Samtidigt är jag ju galen i vitt och grått och pasteller o annat, men det mörka gör mig lugn oxå.

Jättekul att du lämnade så fina ord hos mig. Tack.

Ha en mysig helg,
kramar från Malin :)