tisdag 6 april 2010

Duk!

Hej!
Här kommer bilder på min fina köksduk, tycker den är så fin i färgerna.
I dag har vi haft en dag hemma jag och barnen, de har haft en del kompisar, men jag känner ändå att vi hunnit enhel del så bra med sådana dagar, jag har handlat, städat och piffat till lite i badrummet. Ett besök på biblioteket blev det också och fick lånat två böcker bland annat När livet stannar en bok av Malin Sävstam, så den får det bli ikväll.
Lite sömnad har det också blivit nu på kvällen, härligt.
Ha en bra kväll!
Kram
Hanna

13 kommentarer:

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så skönt med en hemmadag, det behövs verkligen ibland. Söt duk!

Ha det fint!

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vilken fin duk du har!
Kram/ Anna

MiaMaria sa...

Hejsan!

Hoppas att påsken varit bra...

Härligt med hemmadagar...de är ju så sköna...vilken härlig duk!

Ha en bra vecka!
MiaMaria

STENLYCKA sa...

Vilken vacker duk du har. Har du broderat den själv?
Vad skönt med en dag då man får pyssla med lita av varje.
Den boken har jag på bibblan men har inte läst den ännu, kul att höra vad du tycker om den.
Kram Raina

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Skönt med hemma dagar och att bara vara... Tiden med familjen är den viktigaste!
Fin din duk var!
Kram Mimmi

Sjabbig men chic sa...

Jättefin duk! Ha en riktigt, riktigt bra dag!

Kram Lisa

Mitt Stugliv sa...

HejHej!

Åhhh vilken vacker duk, jag är ju lite broderings tokig ibland, gillar att brodera mina barnbarn.

Ha en fin och skön dag
KramKram
Lotta

Tigris Predikantan sa...

Har du broderat den själv?
:)

Anonym sa...

Jag håller med du=) Fin duk,vackra färger:)
Kram

Livet på Berget sa...

Så härlig duk, jätte fin!
Ha de gott!
Kram
/Sara

Fröken Tindra sa...

Jättefin duk! En hemmadag hade inte varit fel även om jag precis haft ledigt. Men då var jag ju inte hemma precis... =0)
Kram!

Elsa och Helena sa...

Vacker duk till köksbordet! Välkommen att delta i min utlottning:)
Kram Helena

Helen sa...

Hej!
Vilken vacker duk. Det är så fint med broderier, ligger mycket arbete och möda bakom det.
Kram/Helen