lördag 23 juli 2011

Lördag!

 Hej Kära Vänner!
I dag har jag, mor, far och de två yngsta döttrarna tillbringat dagen i Lysekil.
Vi har haft en helt fantastisk dag, när vi körde hemifrån regnade det, men snart lättade det upp och vi fick verkligen en kanon dag.
När vi närmade oss Hemmet kom tyvärr regnet åter så vi har inte haft en lika fin kväll här hemma. 
 I Lysekil var vi bland annat på Havets hus, men vi hanns även med en del besök i några butiker och ett restaurang besök. Men även en trevlig stund på bryggan blev det med glass för tjejerna.


Tack alla fina för alla dessa fantastiska kommentarer, jag tror inte ni förstår hur mycket glädje de sprider i mitt liv och att så många vill titta in på min lilla blogg och lämna ett avtryck.
Tack!
Kram
Hanna

13 kommentarer:

Katarina sa...

Vad mysigt det ser ut där. Det är roligt med utflykter. Kram Katarina :O)

Hem och Harmoni Marie sa...

Åh, Lysekil är så mysigt! Var ett par år sedan jag var där sist.. kanske ska ta en tur nu på semestern :)

Dotterns rum ser så mysigt ut. Fint inrett!

Ha det gott min vän,
kram Marie

Madame Vit sa...

Härligt med utflykter på sommaren =)
Skönt att komma iväg.
Ja, tankarna är hela tiden på vad som hänt..

Kram Fia

Lilla huset på prärien sa...

Dit skulle jag vilja! Vilket härligt ställe :)

Patricia sa...

Det var många år sen jag var på västkusten, minnst 24 år sen i alla fall .. =)

Jättehärliga bilder.

KramPatricia

Unknown sa...

svar: fast du kommentera min gammla blogg som inte anväds mer så kolla in www.domkallarmighannes.com i stället:P

Skaparglädje sa...

Havets Hus i Lysekil har jag och min familj också besökt, men det är ganska många år sedan nu.
Kram!

Mamma C sa...

SEr toppenfint ut er lilla tripp idag. Lysekil är vacker och fint.
Kram Mamma C

Monica sa...

Vilken härlig dag ni har haft och vilken tur med vädret!
Så vackert det är i Lysekil!
Kram, Monica

Annelis hantverk sa...

Så fin utfärd ni gjort till vackra Lysekil!
Ha det bra!

Gunillasljusglimtar sa...

Det var mysiga bilder Hanna! DU det är inte svårt att hälsa på dej o din fina blogg må du tro...Ha det gott nu då,i morgon väntar värmland för oss några dagar.
Kramis Gunilla ♥

annika sa...

Lysekil är fint. Trevligt att strosa runt och äta något gott. Vi gjorde det förra sommaren. Det blev ett par supersköna skor därifrån. Annars var det många år sen vi var där.
Vi hade också vackert väder i går men i dag....regn, regn. Dottern tävlar med hästen i dag så jag tänkte vara publik men det är inte så trevligt då det ösregnar.
Ha en fin söndag

Kram
annika

Hildas hem - Sofia sa...

Lysekil är ett väldigt mysigt och fint ställe.

Jag önskar dig en fin dag!
Kram Sofia