lördag 24 september 2011

Hej Kära Vänner!
Här fortsätter städningen.
Maken håller på att måla vitt på det redan vita i tvättstugan så det skall se lite snyggare ut, innan tog vi en röjare i mitt sy-rum och så här blev det.
Jag har planer på att bygga om lite här inne och måla vitt, men det får kanske bli längre fram.
Nu skall jag ge mig de två yngsta döttrarnas rum, men det är en större utmaning. Rummet är ganska stort och de har grejer överallt känns det som.
Ha en fortsatt fin helg mina vänner jag skall fortsätta med min städhelg.
Kram
Hanna

8 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Åhh så fint ni har det!
ha en fin Helg!
kramar Kathrine

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken ordning du har, fint och använda glasvaserna till småsaker.
Ha en mysig helg
Kramar
AnnaMaria

Gunillasljusglimtar sa...

Åh va fint,visst är det en utmaning antar jag att anta tjejernas rum,hihihi..Ha en go lördag vännen Kramis Gunilla

Fröken Tindra sa...

Fint! Kämpa på med städandet!
Ha en fin helg!
Kram!

Unknown sa...

Fint du har det :)

Smart att använda vaser till småförvaring.

Kram Maria

Roses & Angels sa...

Tack Hanna, skulle också behöva städa men usch nu orkar jag bara inte kram

Photo by Maria sa...

Städa är ju inte det roligaste men ett måste :-(

Hoppas du haft en fin dag..

Kram Mia

Villa Vinkelhaken sa...

Så fint! :)

Kram Jenny