måndag 26 augusti 2013

Skratt

Skratt, idag har vi skrattat så oerhört mycket här hemma jag och äldsta dottern. Hon har beställt två jeansklänningar, Hon visste inte vilken storlek som skulle passa så det blev en S och en M.
Så idag har vi haft varsin på oss här hemma och tramsat för det såg verkligen fånigt ut i likadana klänningar, men roligt hade vi.
Men naturligtvis tänkte jag mig lite broderi på min när lusten faller på.
Så detta är nog inte det sista ni sett av denna klänning.
Kram på er alla!
Hanna

4 kommentarer:

Jenny sa...

Låter härligt:) Du passar bra i klänningen Hanna!

Ha en trevlig vecka,

Kraam Jenny

Annas röda stol sa...

Jag tycker den är riktigt snygg :) Anna

Photo by Maria sa...

Jättefin klänning =)
Då lever ni lite längre med de skratten igår =)

Ha en bra dag..

Kram Mia

blockethuset sa...

Jättefin blogg!