torsdag 10 juli 2014

Maxa

Såg en reklam text den löd så här
"maxa din sommar"
Prata om stressande, jag blev helt slut bara av att läsa den, det handlade om olika aktiviteter och saker man kunde göra.
Är inte semester till för vila och återhämtning, visst innebär det en och annan utflykt och trevliga aktiviteter, olika för alla hur mycket, men maxa din sommar, då kände jag att blir det ingen tid över till att bara ligga på stranden, rensa lite ogräs och bara göra inget.
Nej, här skall inte maxas här skall latas.
Ha en fin dag!
Hanna
 

6 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Usch, jag läser inte sånt! Jag vill bestämma själv hur jag ska ha det.
Fortsätt lata dig och gör det du vill!
Kram Eva

Rost och rädisor sa...

Att njuta av trädgården och låta keativitet och tankar flöda utan en massa måsten tycker jag är maxat.
Kram Anette

Nyanser av vitt sa...

Inte här heller. Idag går jag på semester och jag ska ha lata dagr ute på landet.
Sköt om dig
Kram Agneta

vardagsvitt sa...

Ha en riktigt skön latardag!!!!!
Kram Marith

Gunillasljusglimtar sa...

Jaa du inte maxas det här heller! Jag har semester nu på slutspurten så det blir ingen maxa på ett taga..
Man orkar inte det i värmen heller! Kraam Gunilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Urdumt, här ska inte maxas heller. Den som skrev det svimmar väl av i höst! Nu ska vi lata oss och ha det gott.
Kramar/AM