fredag 30 november 2018

Telefon

Jag har varit så missnöjd med mina bilder på bloggen under de sista året. Jag bytte telefon och upplevde att den tog så dåliga bilder. Då bytte min make kameran i telefonen, tyvärr inte bättre. I dag har jag dock köpt en ny telefon och nu hoppas jag att bilderna skall bli bättre, men det kanske inte beror på telefonen utan fotografen... Så vi får se.
Men idag blir det sommarbilder från min gamla telefon. Vi får se om jag lyckas få till några bilder med den nya telefonen i morgon.

Ha nu en fin fredagskväll, här har kvällen ägnats åt favorit programmet På spåret, men även några timmars jobb. Nu sitter jag och väntar på att höra från näst yngsta dottern att hon är på bussen på väg hem, så jag kan gå och lägga mig. Nu kom precis yngsta dottern genom dörren så nu är det bara näst yngsta kvar.


Inga kommentarer: