lördag 26 januari 2019

Lördag!

I fredags gjorde jag precis som förra fredagen och körde direkt till mor och far efter jobbat. på fredagar slutar jag 14.00 och har turen att komma fram till dem innan rusningstrafiken i Göteborg drar i gång.
Sedan körde jag hem tidigt på förmiddagen. Tyvärr är det så att min pappa som är med och bygger en båt som jag säkert berättat tidigare ramlade ner från båten för nästan 3 veckor sedan, han ramlade ca2 1/2 meter, vilket blev brutet ben, fraktur på en ryggkota och fraktur och ett av skulderbladen. I slutet på förra veckan kom han hem från sjukhuset och då har jag passat på att köra hem till dem när jag slutat på fredagar. Men att det gått så bra som det gjort får vi vara evigt tacksamma för, även om det naturligtvis är tuft och även svårt och tungt för mamma. 
Men som tur är har de lätt till skratt båda två och ser positivt på mycket, så det går verkligen bra. De är också kreativa och har egna lösningar och anordningar för att pappa skall klara sig så bra som möjligt.

Så detta är bilder från mamma och pappas övervåning. 
Ha nu en fortsatt fin lördag!



Inga kommentarer: