lördag 20 maj 2023

Hitta tillbaka

 Jag letar mig försiktigt in genom grinden på baksidan, den grinden som nästan är igenvuxen av murgröna och kanske får det bli en symbolik för mitt liv just nu. Jag känner att det är dags att börja hitta tillbaka lite till liv och vardag, kanske kan något/några blogginlägg vara en hjälp på traven. Under en lång tid har här inte blivit något skrivet alls, inte ens en liten tanke på bloggen har funnits, men kanske kan det bli någon bild eller några ord ibland.

Livet har varit turbulent och mycket har hänt, men hoppas att jag skall orka börja blogga igen för det mår jag så bra av. Att få krypa in i min lilla värld av blommor, sömnad och annat som gör livet lite gladare. Hoppas att du vill titta in och att jag orkar hålla i bloggandet då och då, men ingen vet, en liten stund i taget så får det bli.


Grinden som vi inte använder så ofta utan finns i ett litet hörn på baksidan, men som jag använder ibland på mina promenader.

I trädgården blommar det så fantastiskt, både syren och äppelträd. I en av mina stora nya pallkragar har jag  planterat potatis.

Tack för att just du är här inne på min lilla blogg!

Inga kommentarer: