tisdag 18 juli 2023

Ett litet tips för dig som gillar att läsa

 Vet inte om detta finns i hela landet eller bara i Varbergskommun, men kan rekommendera det, "Sommarboken för vuxna". Som innebär att man skall läsa två översatta böcker från något annat språk än engelska. Den första jag valt är en fransk bok. Jag har ännu inte börjat att läsa den så lite mer om boken kommer senare. Det är en utlottning så man kan vinna ett bokpaket. Roligt tycker jag förstås som gillar att lääsa. Denna sommaren har jag redan läst 6-7 böcker. Direkt när min kurs var klar 4 juni, så blev det läsning av skönlitteratur och annan egen vald litteratur.

Ha nu en fin kväll, här läses det just nu en deckare, men den kanske är för läskig för mig. Jag gillar deckare, men vi får se med den här.







Inga kommentarer: