fredag 14 januari 2011

Fredag kväll!

 Hej Kära Vänner!
tack alla snälla som tittar in till mig och lämnar så fantastiska kommentarer. Detta är ett extra inlägg till alla er för inte brukar jag hinna göra två inlägg på en dag. men i dag har jag fått så otroligt många och snälla kommentarer på den fina hyllan min make har gjort som vi har på köksväggen så jag ville gärna ge er lite närbilder på den.


 Denna lilla påse vann jag för jätte länge sedan på en tävling här på bloggarna för länge sedan och jag har den alltid framme i köket är så otroligt glad för den.
 Här är ett annat hörn av köket. De flesta som brukar titta in här till mig vet säkert att bänkar är min favorit, jag bestämmer och maken snickrar.
Denna bänk är då i vitt med eklock, som jag sa jag ock maken får kompromissa.

 Detta är egentligen en liten julängel, men jag tycker så mycket om henne så hon hänger året runt på mitt hörnskåp i köket.
 Uppe på köksskåpen har vi en samling med emaljerade föremål.
De mindre hänger på kryddhyllan och de större står uppe på skåpet.
Ha en fin kväll kära vänner och tack än en gång. Jag blir alldeles rörd över alla snälla ord.
'Kram
Hanna

22 kommentarer:

LOTTAS HOME sa...

Åååå den är ännu finare i närbild, roligt att se.
Jätte fint och hemtrevligt kök ni har. Bänken gillar jag verkligen också.
Ha en mysig fredagkväll!
Här bänkar sig familjen vid dansarna medan jag tänker smita ut en liten promis.
Kram Lotta

sylvia sa...

nydelig den hyllen er, det er egentlig vi som skal takke,for dine fine innlegg.
så flink en mann du har, likte denne hyllen veldig godt,
å benken ..såå nydelig.
ønsker deg og mannen en nydelig helg,
klem fra sylvia

Vita Falkens Lantliv sa...

Oj har maken din gjort den? Det var bra gjort:)
Här kör vi samma grej, jag säger hur det ska se ut, och gubben snickrar;)

Ha en riktigt skön helg!

Kram Susanne

Viola sa...

Vad fint du har i köket och krydduppsättningen var ju bara helt underbar, ha en skön fredagskväll, kram

Smultronlycka sa...

Hej Hanna!

Det var verkligen en fin hylla din man gjort!!
Och så fin bänk!
Ser mysigt ut att sitta på den i ert fina kök:)

Ha en mysig helg!
Kram Anna

Bea sa...

Vilken fin hylla och vackert porslin!
ha en fin helg!
Kram /Bea

Louise sa...

Vilken tur du har som har en man som kan fixa så fina saker! Hyllan är jättefin!!!

Monica sa...

Hyllan är verkligen jättefin! Men är den gjord efter kryddburkarna och är dom gamla? Dom är i alla fall helt underbara! Använder du dom?
Trevlig helg, önskar jag!
Kram, Monica

Unknown sa...

Den var ännu snyggare i närbild. Duktig din man är på att snickra.
Och så vackert porslin till det.
Hemtrevligt och mysigt kök :)
Kram Maria

Roses & Angels sa...

WOW! VAD fina saker du har vännen! Helt underbar är denna hylla med alla fina burkar. Vackert hem!!! Önskar dig också en fin helg. KRAM

Birgitta sa...

Så duktig maken din är att snickra en så fin hylla. Ser trevligt ut i köket.
Ha det så gott.
Kram Birgitta

Skaparglädje sa...

Vilket härligt gammaldags charmigt kök du har.
Kram Anne-Lie

Katarina sa...

Du har ett jättefint kök, ängeln är otroligt söt och kryddhyllan blir jag avundsjuk på. Kram Katarina :O)

millandante sa...

Nostalgi och så fint med sådana hyllor!!!

Gillar bänken också... tur att man är bra på olika saker!;)

Kram

Lissboden sa...

Jättefin hylla du har i köket och fina detaljer därtill.
Ha en fin helg!
Kram/Maria

Zinkhjärtat ♥ sa...

Ni har ett jättemysigt kök! Vad duktig din man är:)

Stor Kram Annelie ♥

A House With A View sa...

Häärliga interiörbilder från ditt kök!! Ängeln är uuuunderbar!! Vad fint du har det! Jättefin bänk!!

kraaaaaaaaam aka

♥ Fyra årstider sa...

Tittar in och önskar dig en skön helg.
Kram Lotta

Sjabbig men chic sa...

Superfin hylla! Och jag håller med dig om att det är mysigt med bänkar!

Kram och kram
Lisa

hagagården sa...

Hej
Härligt kök ni ser ut att ha,så himla snyggt med bänken där i hörnet.
Kram o ha en fin lördag.
ninni

Nyanser av vitt sa...

Tittar in för att önska dig en mysig helg.Underbar hylla
Kram Agneta

Gunillasljusglimtar sa...

Oj vilket kök! jättefin hylla,ja aaallt som finns i ditt kök faller mej i smaken.samlar allt på änglar jag! Kramis Gunilla