söndag 8 april 2012

Lite fler bilder från hallen bjuder jag på idag.
Detta fina hjärta hänger på en av krokarna i hallen.

Jag tycker så mycket om att pyssla och göra fint.
Ibland vill jag ha en stil och ibland en annan, men rosor och vitt det går alltid hem. Men det får inte bli förmycket rosor, det är jag lite rädd för, men lite lagom det älskar jag.
Ibland tycker jag det går så lätt att få det snyggt och precis som jag vill, ibland är det svårare.
Jag är så rädd för att få ett statiskt hem, eller kanske ett statiskt liv, jag vill att det skal hända saker både i hemmet och i livet, helst bara roliga saker då, men tyvärr ser inte livet ut så utan det går lite upp och ner och man får ta det som det är.
Ha en fin dag!
Kram
Hanna


7 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

Finer skylt! Ja men visst är det skoj att pyssla till det i ens hem(Fast jag/vi har ju två,det är rörigt)...Ibland känns det som att jag behöver liite hjälp att få ordning på mitt hem av nån "expert",hihihi,men det är väl inte rätt det heller..Men tips tages ju gärna emot! Ha en fin påskdag..Kram på dej Hanna ♥ Gunilla

Viola sa...

Hoppas du har en skön påskhelg med de dina, kram

promenader på landet sa...

Visst är det roligt att fixa lite hemma jättefin skylt! Kram Maria

Photo by Maria sa...

Att fixa, dona och ändra i hemmet gillar jag med.. Man måste ha lite förändringar ibland..

Kram Mia

Kristall & Pynt sa...

Hej!
Önskar dig en fortsatt trevlig påsk.
Kram Sofia

Marie sa...

Hoppas du har haft en härlig påskhelg!

Kram Marie

Atelje Skärvan sa...

Hoppas att påsken har varit bra.
Kram Agneta