onsdag 4 april 2012



Mitt nya fina sovrum, här sover jag så gott. än är det lite småfix kvar, men det mesta är helt klart.
Jag önskar så att jag kunde vara en bra fotograf och ta bättre bilder, men tyvärr ser det inte ut så ni får hålla tillgodo med de bilder som erbjuds.
Men när jag tittar in på endel profsbloggar blir jag så avundsjuk. Jag skulle också vilja kunna.
Jag kan se så vackra saker jag vill visa och fotografera, men så blir bilderna bara pannkaka.
För de mesta visar jag dem ändå, men det blir samtidigt lite sorgligt när jag vet att verkligheten är så mycket bättre.
Ha en fin dag!
Kram
Hanna

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Så fint i ert sovrum.. Vi har ju egentligen inget sovrum eftersom vi får använda "matsalen" till det så vi har inga dörrar att stänga, så jag är lite avis.. Men en dag har vi med ett sovrum och gissa om jag skall pyssla och dona då =)

Ha nu en fin onsdag..

Kram Mia

Fågel Blå sa...

Såååååååååååååååååå fint du har det i ditt sovrum!
Kramar Kathrine