fredag 25 december 2020

Ticket to ride

 Jag fick två olika spel i julklapp och av maken fick jag spelet "Ticket to ride". Det kan jag verkligen rekommendera, vi invigde det idag, jag, maken, sonen och yngsta dottern. Överallt vi läste stod det att reglerna var lätta och gick snabbt att lära sig. Lätta när man förstått vad man skulle göra, men i början innan man förstod, det vill jag inte påstå att det gick så snabbt. Jag tycker inte heller att jag precis har särskilt svårt att lära mig nya saker och mer än de femminuter jag läst och hört de skulle ta innan man förstod tog det definitivt, minst 15 minuter. Men sedan oj vad roligt och trevligt det var. Inte svårt alls.

Detta hoppas jag ni alla som gillar spel får möjlighet att spela.

Ha nu en fin kväll, så hoppas jag att vi ses imorgon!



 

Inga kommentarer: