måndag 18 januari 2021

Chips av Blomkål

Måndagar är verkligen bra dagar på jobbet. De  söndagar jag har måndagsångest. är verkligen inte många. Då får det vara något alldeles särskilt. 

Jag jobbar med den kollegan jag jobbat längst med och som jag gjort så mycket roligheter och tokigheter tillsammans med.  Tyvärr så jobbar vi inte så mycket tillsammans längre så måndagar är gulddagar. 

I eftermiddag har jag kört dottern eller rättare sagt hon övningskörde i snöyran till tandläkaren, stoltare mamma finns inte. Vi var lite sena, så hon fick springa sista biten. Låter helt galet, ja jag vet. För alla förnuftiga människor förstår att det går fortast med bil, men nu var det så att hon kunde gena genom hela området och jag var tvungen att köra runt. Så en minut försenad var hon på plats, Ja, ja det är bara att skratta åt galenskapen. 

Hemma hade mellersta dottern gjort kvällsmat och som lite tilltugg på kvällen hade hon gjort blomkålschips, riktigt gott, kanske lite väl chilistarka i min smak och jag som ändå tycker mycket om stark mat, men  själva smaken i övrigt var det verkligen inget fel på , tvärtom.

sedan har jag fortsatt sticka och tittat på Johan glans på Tv.

Imorgon är det tidiga dagen 7.15 startar vi med möten som alltid på tisdagar, så det gäller att vara på plats.




1 kommentar:

pakistani matrimonial rishta sa...




Thanks for sharing such a nice Blog.I like it.
baselineoutlet

We are one of the best Quality Custom Printed Packaging Boxes companies and never compromise on quality. Our experienced team and creative designers always make the best designs for you. We use the best equipment and ink for the custom printed packaging
Printing Forum