lördag 23 januari 2021

Lördag och sol

 Inga rullgardiner i mamma och pappas lilla stuga ännu som maken renoverat under året, så här vaknade vi  en stund efter 7.00, himlen var ljusblå och solen började lysa in, underbart. Jag hoppade direkt ur sängen, ringde in till mamma och vi gick direkt ner och tog oss ett bad i havet, det är kanske 50 meter till badstegen från mamma och pappas hus och den lilla stugan. Du kan se badstegen på den bilden där jag sitter i soffan, så långt är det inte. Så vi tog oss ett bad innan jag gick in i lilla stugan och mamma in i huset.  Där stod frukosten framdukad med varma bagels, te och hallonkvarg. 

När frukosten var avklarad tog vi tillsamman med mamma en lång promenad, det blåste, men solen sken från en blå himmel, härligt. I natt har det blåst kraftigt och vattnet var en bra bit in under stugan som det blir vid högvatten, så vi kunde höra vågorna under huset. 

Nu skall vi strax köra hem till flickorna, men detta var en bra start på helgen. Vi körde ut igår kväll till Hälsö och kom lagom tills det var dags att se På spåret. Veckans bästa timme som jag säger. 

Idag har jag mest suttit i soffan  och stickat inte fel vill jag säga. Snart är det dags för mudden på  tröjan. Jag blir bara orolig att den kanske blir för liten till min man.

Hoppas att just du nu får en fin dag!









1 kommentar:

pakistani matrimonial rishta sa...




Thanks for sharing such a nice Blog.I like it.
baselineoutlet

We are one of the best Quality Custom Printed Packaging Boxes companies and never compromise on quality. Our experienced team and creative designers always make the best designs for you. We use the best equipment and ink for the custom printed packaging
Printing Forum