lördag 28 augusti 2021

Lördag i bilder

 Dagen startade med en promenad. Sov som en stock till 5.46, då jag gick upp och strax därefter blev det en promenad, perfekt.




Sedan blev det lite städning i badrummet och då framförallt av skåpen. Har känt en längre tid att nu när inte våra barn är hemma så frekvent, ville jag ha en liten annan ordning i skåpen, så nu är det fixat.
 
En tur till skroten och handlade två olika tyger, bilder kommer senare. 
Jag stannade även Lidl som jag tycker har så otroligt bra med frukt och grönt. Vi har ingen Lidl i närområdet, men om jag är på någon annan ort där affären finns går jag gärna in och handlar grönsaker.

Sedan var det direkt hem och laga lunch till mig och maken, han är fullt upptagen med att bygga på min väv och syateljé, det kommer snart någon mer liten bild på hur det går. Jag är så imponerad av min mans arbetsmoral.





Enklaste, men även godaste lunchen jag kan tänka mig.
Njut av din dag!




Inga kommentarer: