måndag 11 april 2022

Hur har hon det där på ön?

 Hur har hon det där på ön? Mycket bra vill jag svara på den frågan. Sitter och tittar ut över havet, vid min dator och bordet fortfarande fyllt av böcker. Fick idag reda på att jag klarat den sista inlämningen som jag har gjort, så nu har jag "bara" det arbete kvar som jag just nu arbetar med. Har haft möjlighet att sitta utomhus och äta lunch, gå en ganska lång promenad och gjort några ärenden med min mamma. Så som sagt, jo, tack bara bra. Några härliga fikastunder med mammas goda kakor, tackar jag förstas inte heller nej till och att då sitta vid ett bord med mammas hemvävda duk, inte alls fy skam. Så det är så jag fördriver mina dagar här. När hjärnan inte fungerar längre, blir det en promenad, mat eller en kaka och sedan är det bara att fortsätta. Jag skulle verkligen kunna bli bortskämd.

Ta hand om din dag!





 


Inga kommentarer: