tisdag 19 april 2022

Söndag!

 Söndagen var en trevlig dag med många roliga och trevliga händelser. Först blev det ett besök i kyrkan, innan äldsta dottern med sambo kom för att vi skulle grilla korv tillsammans. jag fick också möjlighet att sy lite nya kudd överdrag till korgstolarna i växthuset. maken har börjat bygga en damm med vattenfall i trädgården så han pysslade med det. Dottern och sambon hade också med hans föräldrars hund, så vi tog en promenad och på kvällen fick vi besök av vänner som annars bor i Malmö. Alltså en riktigt trevlig dag. Att bjuda på något enkelt tycker jag är så lätt på våren och sommaren och det gör det också lättare att träffa folk bara sådär.

Hoppas nu att din tisdag blir fantastisk. Här kommer det bli bra, men en lång dag. Tisdagar är alltid långa dågar, men nu skall jag även på min kurs direkt efter jobbet, så jag får stanna kvar på jobbet och hinner inte hem emellan. Tur man har något att göra. Ha nu den bästa av dagar!




 


Inga kommentarer: