fredag 20 januari 2012

Lat!

Hej Kära Vänner!
Vissa dagar så tänker jag att idag då skall jag inte göra mycket jag skall bara ta det lugnt och njuta av dagen. men jag tycker det är svårt för det är alltid så mycket jag vill och som jag tycker är roligt. Så när jag väl kommer så långt att det är dags att sätta sig ner och bara njuta då var det dags att lägga sig eller något annat. 
Det finns ju så mycket roligt man kan göra att jag tycker det är svårt att hinna bara göra ingenting.
Man idag har jag faktiskt tagit meg tid att läsa en tidning och se lite på TV, mitt på dagen helt otroligt, undra när det händer igen...
Kram
Hanna

6 kommentarer:

Magdalena sa...

håper du har hatt en hyggelig dag:)
goklem,magny

Lilla Lycksta sa...

Ibland är det skönt att inte göra någonting. Ha en fortsatt avkopplande fredag.

Kram Camilla

Stina sa...

Bra att du klarade av att ta det lugnt. Jag har också svårt för det, även när kroppen säger emot.
Kram Stina

STENLYCKA sa...

Det låter helt underbart!
Ha en fortsatt skön kväll!
Kram Raina

Monica sa...

Man behöver nog ha sådana dagar ibland, men jag tycker också det är svårt att göra ingenting!
Trevlig helg, kram, Monica

Mamma C sa...

Har lite svårt att inte göra något jag heller. Men ibland så behöver man bara ta det lugnt.
Kram Mamma C