lördag 21 juli 2012

Brunt...

Det ljusa och skira, jag gillar det vita, lite rosa och blått.
På senare tid har jag märkt att jag har ännu en färg som förekommer allt som ofta både i mina kläder och i min inredning och det är lite beige brunt, som tex tyget med rosor i uterummet.
Jag tycker att brunt och rosa är två så fina färger tillsammans.
När jag var barn klädde min mamma mig i brunt och rosa och jag mins fortfarande hur hemskt jag tyckte det var, men idag tycker jag det är så fint.
Kram
Hanna

4 kommentarer:

Fröken Tindra sa...

Ja, det är konstigt hur man kan ändra sig angående färger.
Kram!

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Ja, exakt brunt i en ljus nyans är så fint! Sedan den där pellisen du visar, älskar den!
Carin

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Ja, exakt brunt i en ljus nyans är så fint! Sedan den där pellisen du visar, älskar den!
Carin

Snäckskalsdalen. sa...

Det är väldigt vackert med milda toner här i norden och till våra färger, det tycker jag också. Och jag kan tycka att snällbrunbeigt med ljusblått är underbart också. Man blir lite lugn av färgerna.
Agneta kram