söndag 19 augusti 2012

Bad!

Favorit sysselsättningen idag, helt klart.
Kram
Hanna

8 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Så underbart - nu blev jag inspirerad till ett skönt fotbad!

Kram Maud

Tovepia sa...

Såpass?..ser at solen skinner hos deg..her regner det igjen;)
Ha en fin søndagskveld, klem fra meg;)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det ser onekligen skönt ut, blev en solig fin söndag.
Kramar
AnnaMaria

Bitte sa...

Åh, vad underbart det ser ut med det klarblå vattnet! :-) Det har verkligen varit medelhavsvärme i helgen, men idag blev det lite svalare och så började det blåsa.

Ha en fin kväll!

Många kramar
Bitte

Elna sa...

Det ser så skönt ut för här har varit såååå varmt idag. Ha en fin kväll.

Kram
Elna

Casa of Mia sa...

Åh vilken underbar bild, ser så härligt ut, kram

Gunilla sa...

Vilken härlig sysselsättning.

Jag har inte badat i havet iår.
Jag är lite frusen och så har jag inte gett mig tid heller.

Här har det varit en riktigt fin helg också hoppas att det fortsätter så att man får njuta av en fin höst.

Ha det gott

Sandra på Ön sa...

Härligt!