söndag 19 augusti 2012

Kära mamma

Att sitta med barnen och sy och pyssla, finns det något bättre?
Det tror knappt jag.
Ha en fin söndag allihop!
Själv skall jag med lillkillen på Mulle som tur är har jag min kära mor här som hjälp till de andra barnen när jag och lillkillen är iväg eftersom maken och de två stora barnen är och njuter på vackra Sardinien i några dagar innan skolan börjar igen på onsdag.
Det är så otroligt bra att ha hjälp av mamma ibland. Hon bor ganska långt bort så det blir inte så ofta, men när hon är här, då är det toppen.
Tänk att komma hem till nybakat och middag på bordet, det är härligt det.
Kram
Hanna
 

7 kommentarer:

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Ha en riktigt skön Söndag och hoppas att du också får fint väder idag.
Kram Anette

C h a r m i g t L a n t l i g t sa...

Hejsan!

Å det låter härligt.
Ha en härlig Söndag.
Kram Sanna

Skaparglädje sa...

Mammor är underbara...min också!
Kram!

Änglarum sa...

Hej Hanna! ha en fin Söndag o njut av att ha mor i huset ;)kram Jessica

Nyanser av vitt sa...

Så härligt. Tittar in för att önska dig en mysig söndag.
Kram Agneta

Unknown sa...

Härligt :)
Njut av din söndag.
Kram Maria

Snäckskalsdalen. sa...

Det låter mysigt och så kul för dom andra och mannen din att vara på semester. Mammor är bra!
Agneta kram