lördag 9 maj 2026

Klänning i två delar!

 Klänning i två delar, inte själva klänningen i sig, men inlägget blir i två delar. Här kommer några bilder på den första halvan som jag gjort här i slutet på veckan. Det är samma tyg som jag köpte på Myrins och som ni tidigare har sett i ett par byxor jag sydde. Att det blev så mycket tyg, berodde på att det låg till kilopris i en fyndlåda, men klänning och byxor kan väl aldrig vara fel. Jag tänker dock inte använda det samtidigt. Toppen samma mönster som jag så ofta använder, gillar den lilla puffärmen. Tänk att ett mönster kan bli så många olika saker.

Hur skall det här bli något kanske du funderar på, men som sagt vi får se hur det blir.

Ha nu en riktigt fin lördag, själv skall jag till optikern.




2 kommentarer:

Brev från Dahlia sa...

Det kommer att bli jättefint!

Hanna sa...

Det får vi hoppas