En dag när jag kom hem från jobbet var det särskilt trevligt. På köksbordet stod en låda med lite små tomatplantor och annat trevligt som jag fått av en tidigare kollega. Maken hade tagit emot den, så glad jag blev. Vågar dock inte plantera ut det i växthuset ännu då vi fortfarande haft frost på nätterna.
Ha nu en fin fredag!


2 kommentarer:
Så trevligt med en sådan låda
Ja, jag blev så glad. Snällt att hon tänkte på mig
Skicka en kommentar