fredag 8 maj 2026

Trevlig låda

 En dag när jag kom hem från jobbet var det särskilt trevligt. På köksbordet stod en låda med lite små tomatplantor och annat trevligt som jag fått av en tidigare kollega. Maken hade tagit emot den, så glad jag blev. Vågar dock inte plantera ut det i växthuset ännu då vi fortfarande haft frost på nätterna.

Ha nu en fin fredag!


 




2 kommentarer:

Brev från Dahlia sa...

Så trevligt med en sådan låda

Hanna sa...

Ja, jag blev så glad. Snällt att hon tänkte på mig