fredag 18 april 2014

färger

Åh vad jag tycker om färger. Jag kan titta in på alla fina bloggar och tänka så vill jag också ha det vitt, vitt eller svart och vitt. Men sedan när det kommer till mig själv så kan jag inte riktigt få till det, jag mår så otroligt bra av starka färger, helst blått, men rosa kommer som god trea, för som etta kommer ändå vit.
Färger gör mig så glad, så även om jag försökt och ibland önskat att jag hade bara vitt och kanske något svart, så är det inte jag, så blått och rosa får det bli.
Idag har vi haft mycket sol, tur det för maken har ägnat dagen åt att gräva i trädgården, jag har mest suttit inne i växthuset och fixat.
Ha en fin kväll!
Hanna

3 kommentarer:

What's in a day sa...

Hej hanna,

So colourful and so nice!!!
Happy Easter...

Kram,
Eefie

Home and Lifestyle sa...

Enjoy your weekend, Hanna.

Happy Easter! Hugs, Ingrid

Hannis sa...

Det är så fint med färg!
Men jag lyckas inte få till det med färg i hemmet=))
Letar efter matta pasteller just nu!
Kram och fin dag//Hannis