tisdag 15 april 2014

Mer Marseille

Lite fler bilder från dagensutflykter, som till stor del har tillbringats på stranden. Den strand som vi ser från vårt boende. Men även en bil resa till och promenad i Marseille. Vi har haft sådan otrolig tur med vädret, 24 grader idag.
Jag vet att många av er som tittar in på min blogg brukar ha lite frågor om våra resor, därför tänkte jag berätta lite. Vi har flugit till Marseille från Säve i Göteborg med ryanair (700 kr styck). Sedan har vi bokat boende genom homeaway, det är något vi gör nästan alltid när vi reser har hittills alltid fungerat så bra.
Just Marseille har vi flugit till flera gånger eftersom jag har en gammal studiekamrat som bor i ett litet fint samhälle en bit från Marseille. Ofta brukar vi bo hos henne, men denna gång blev det inte så.
Tycker det är så roligt att få resa iväg och visa barnen olika saker.
Hanna

4 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Så kul! Och så bra, vi tackar för flygen som kör oss till bra priser, vi bor mittemellan Säve och Rygge, det tar samma tid till vilken som. Mycket bra. Och så mysigt det ser ut där ni är. Och kul med studiekamrat. Homeaway skall jag anteckna!
ha det bäst!
Agneta kram

annika sa...

Ser helt ljuvligt ut. Njut och hämta energi.
Kram
annika

Jenny sa...

Hej Hanna!
Åh vad härligt ni ser ut att ha det!!
Bra pris på flyget också:)

Ha det gott,

Kraam Jenny

House and Garden by Bia sa...

Åh så härligt...längtar efter värmen nu;))....vi reser till Kreta i slutet av Maj ;)).....vilket bra pris ni flög för...
Kram bia