tisdag 1 april 2014

Skor

I år är det mycket att stå i, vi har både student och konfirmand.
Har inte tänkt att det var så mycket, men efter att jag talat med en kollega idag, så kände jag oj, jag har nog tagit det lite väl lugnt och tänkt att det ordnar sig.

Men kläder har jag iallafall börjat titta på.
Yngsta dottern fick klänning i helgen, så nu återstod skor till henne (plus tre barn till).
Jag tittade in på en dansk och svensk sida som hade många olika märken på skor, mycket sportskor, men även annat och där tror jag kanske jag kan hitta några skor till de två yngsta tjejerna i familje.
De hade även skor till vuxna både dam och herr. Så jag får väl titta för egen del också.
Titta in här.

Det var här jag hittade skor, men de hade även lite andra saker.
Ja, ja, det ordnar sig nog, dottern tar väl studenten och sonen blir säkert konfirmerad.
Hoppas ni har lika vackert väder som vi!
Hanna




2 kommentarer:

Patricia sa...

Man ska inte stressa upp sig i onödan, det blir säkert bra .. hi hi.

Vardag och flärd sa...

Förstår att det är en del att pyssla med för dig i år. På Deichmans har jag köpt mycket, både skor och väskor.
Kram Eva