lördag 6 juli 2019

Förmiddagsfika!

På det här stället kan man tro att det inte är annat än fika och så är det väl inte riktigt, men sanningen är att jag tycker mycket om att baka och fixa. Mycket fika blir det. Idag blir det dock lite köpe fika. Jag putsade några fönster tidigt i morse, har lite svårt att sova och just nu är det lite extra att fundera över så jag vaknade tidigt och min mamma har alltid sagt ingen idé att ligga kvar bättre att gå upp och göra nytta så sover man bättre sedan, så det har blivit min devis också.
Denna duken har jag köpt på loppis, vill verkligen slå ett slag för textilier på Loppmarknader och liknande platser, sällan någon som köper och det finns så mycket fint. Jag känner mig oftast så ensam i textilhörnena, men som sagt väl värt ett besök.
 

Inga kommentarer: