lördag 19 september 2020

Lördag

 Vilken bra dag. Startade dagen med att åka till Hälsö och ta upp båten. Sedan blev det fika tillsammans med mamma och pappa, men som vanligt med corona avstånd och mycket annat tänk för att få det att fungera. Sedan gick jag och mamma en promenad innan vi badade i havet. Sedan gav jag och maken oss av till Orust, vi skulle på husvisning och titta på sommarstuga. Den var dock inget för oss. Vi hann även med ett stopp vid Kungälvs kexfabrik och ett besök på Göksäter där jag köpte tyg som jag hoppas hinna sy av imorgon.

På eftermiddagen fick jag ett sms från mellersta dottern som skrev jag och pojkvännen fixar maten. "Trevligt" blev mitt svar och när jag kom hem, blev det grillat, potatisgratäng och en god sallad. Dessa underbara ungdomar. Jag har en otrolig tur.

Ha en fin kväll!

















Inga kommentarer: