måndag 12 oktober 2020

Måndag!

 Då var det måndag igen. denna veckan börjar vi med läsveckor på vår skola. Vi lärare skulle vara utklädda till olika bokkaraktärer, jag valde att vara Lilla My.

I eftermiddag hann jag även med ett bad i havet, underbart. Kallt börjar det bli förstås, men jag vill verkligen passa på att njuta så länge det går.

VI hade en så bra helg med alla resor, till Göteborg, Växjö och Ronneby. Tyvärr drabbades jag av migrän på lördagen så jag var tvungen att sova några timmar på dagen. Mitt i kalaset fick jag dra mig undan, inte alls bra, men inte mycket att göra åt.

Söndag morgon klockan 7.00 var jag uppe och gick en promenad runt Växjösjön, en bättre start på dagen är svårt att få.

Nu skall jag ta lite te och sätta mig jämte maken i soffan och sticka lite.

Ha nu en fin kväll!




Inga kommentarer: