torsdag 28 oktober 2021

Kanske den sista helgen!

 Kanske den sista helgen där jag kan plocka in en blombukett för att göra extra fint. i eftermiddag blev det en extra lång promenad, var "tvungen" att inviga träningstightsen mellersta dottern handlat åt mig igår. Blev så nöjd. De passade perfekt trots att jag inte var med och kunde se och prova. Hon skickade lite bilder på olika när hon var i affären och jag sa storlek, men den storleken jag sa hade de inte så jag chansade på en storlek mindre och det var tur det, för de satt precis som det skulle.

I eftermiddag har maken varit i Göteborg han har varit och handlat golv till min sy och vävatelje, samtidigt som han körde upp yngsta dottern som varit hemma i veckan. Hon skall ha stor tenta på fredag, hennes första tenta så hennes mamma är nog minst lika nervös som henne. Hon kom hem i söndags och har varit här hemma med mig och maken hela veckan, men nu väntade tenta och sambon i Göteborg.




Inga kommentarer: