torsdag 24 februari 2022

Sportlov!

 Vilket härligt sportlov det har varit så här långt, lovet började med att vi på lördagen åkte till Hälsö och mamma och pappa. Söndags förmiddagen bjöd på ett så underbart härligt väder när vi var ute och gick, men man fick vara försiktig med alla hala isfläckar. 

Senare ppå dagen gav vi oss vidare till Stenungsund och Stenungsbaden där vi skulle bo i två nätter. Lite mer om det kommer senare.

Nära mitt arbete ligger en fantastisk handelsträdgård, som jag bara måste skriva om här. Den heter Bruces handelsträdgård och finns att följa på Instagram. Den har stängt nu, men öppnar i mars igen. Bättre kvalitet och kraftigare plantor tror jag är svårt att hitta. Så bor du i närheten av Varberg och vill hitta riktigt bra saker till din trädgård, vill jag verkligen rekommendera denna. Jag skulle kunna svänga in där varje eftermiddag när jag kör från jobbet,men det skulle bli på tok för dyrt, så nu delar jag med mig här så fler kan få ta del av denna fantastiskt fina, men framförallt bra handelsträdgård.

Ha nu en fantastisk dag, det skall jag för här skall sys!








Inga kommentarer: